زومیت | اخبار فناوری، آموزش، راهنمای خرید و بررسی

هایفوتراپی

برای تجهیزات پزشکی و بالینی خرابی های زیادی ممکن است رخ دهد و روند تعمیر لیزر تیتانیوم به این عیوب بستگی دارد و باید از نظر زمان دقیق تعمیر و تعویض بررسی شود.

اما متخصصان ما همواره سعی کرده اند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل دستگاه را برطرف کرده و قطعات مورد نیاز برای راه اندازی مجدد دستگاه را آماده کنند تا بتوانند خیلی سریع و بدون معطلی تعمیر را آغاز کنند.

یکی از مهم ترین مشکلات لیزر انتهای منبع لیزر یا پرتو لیزر است که در این صورت برای استفاده مجدد از ابتدا باید پرتو لیزر دستگاه را تعویض کرد.



اما تعویض منبع لیزر نیاز به تجربه و دانش زیادی دارد و نسبتا زمان بر است در حالی که تیم فنی ما که چندین سال است دستگاه لیزر تیتانیومی را تعمیر می کند به زمان کمتری نیاز دارد.

سایر عیب یابی و تعمیرات توسط ما زودتر و البته با دقت بیشتری انجام می شود تا هم از نظر کیفیت تعمیر و هم از نظر سرعت عمل راحت باشید.

در صورت بروز مشکل در دستگاه شما کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا حتی تلفنی آن را عیب یابی و تعمیر کنند.

برچسب ها: آموزش هایفوتراپی , هایفوتراپی ,

[ بازدید : 67 ]

[ شنبه 20 شهريور 1400 ] 17:29 ] [ mehdi ]

[ ]

دانلود بازی کامپیوتر تحصیل در گرجستان صادرات به گرجستان تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) دانلود فیلم هندی ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری ال تی پارت روغن زالو چیست Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]