زومیت | اخبار فناوری، آموزش، راهنمای خرید و بررسی

ماربل شیت

دیوارپوش ماربل شیت چیست؟

دیوارپوش های پی وی سی مرمری ساخته شده از پانل های پی وی سی که معمولا به صورت عمودی یا افقی بر روی دیوار یا سقف قرار می گیرند، از دیوارپوش های پی وی سی مستحکم به شمار می روند که در مصارف مختلف داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. این دیوارپوش ها را می توان بر روی انواع سطوح نرم و یا بدون لغزش قرار داد و به دلیل کمبود آب، استفاده از آنها در مناطق مرطوب و یا مناطق مرطوب بسیار رایج است. یکی دیگر از مزایای این دیوارپوش ها اندازه بزرگ آنهاست که می تواند سطح وسیعی از محیط را پوشش دهد.

این گروه دیوارپوش از نوع سنگ ماربل شیت است، انواع سنگ مرمر و فرم های چوبی وجود دارد که طراحی آن با توجه به دکور شما انتخاب می شود. انواع فرم های این دیوارپوش ها برای دیوار و سقف استفاده می شود. یکی از کاربردهای رایج این دیوارپوش ها به عنوان یک کابینت در آشپزخانه است. بین کابینت ها تغییری در فضای بین کابینت ها ایجاد می شود (کاشی های آشپزخانه در واقع قابل مشاهده است) و به دلیل رنگ های متفاوت این دیوارپوش ها می توان آنها را با اشکال و رنگ های مختلف کابینت تطبیق داد.

به طور کلی همانطور که می دانید دیوارپوش های پی وی سی به دو دسته دیوارپوش های پی وی سی توپر و توخالی تقسیم می شوند که در فضای داخلی از کفپوش ها یا دیوارهای مرمری از طرح مرمر که شرح این محصول است استفاده می شود. شما می توانید شکل پوشش دیوار توخالی را در اینجا ببینید. دیوارپوش جامد (تخته) نسخه مرمری بسیار ارزان و مجلل اما با همان کیفیت است.

دیوارپوش ها از مواد دست اول با درصد بالای پی وی سی می باشد که در مکان هایی که خطر برخورد اجسام و آسیب دیدن دیوارها وجود دارد بدلیل مقاومت کیفیت بالا و عمر مفید کاربرد فراوان دارد.این دیوارپوش ها در انواع دفاتر تجاری و مسکونی، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، لابی، راهرو و راه پله ساختمان، بانک، ادارات، مغازه ها، فروشگاه ها، نمایشگاه های خودرو و فروشگاه ها، مطب های پزشکی کاربرد دارند. که به ویژه برای نظافت و نیاز به تمیز کردن آشپزخانه اهمیت دارد، بسیار محبوب است.

این مجموعه نماینده رسمی پخش و بازرگانی این محصول در کرج بوده و با ارائه انواع دیوارهای مرمری به تمام شهرها ارسال می کند. قسمت فروش این دیوارپوش صفحات می باشد که سایز هر صفحه 1.22*2.8 متر با متراژ 3.42 متر مربع می باشد پس در هنگام سفارش به این موضوع دقت کنید.


 

 

 


نحوه نصب دیوار ساخته شده از سنگ مصنوعی

دیوارپوش های پی وی سی روی دیوار قرار می گیرند و با چسب مخصوص به دیوار یا سقف می زنند. با قابلیت برش این محصول، ابعاد این صفحه قابل تغییر بوده و امکان ترکیب رنگ و شکل بشقاب های مختلف وجود دارد. این دیوارپوش ها را می توان بر روی سطوح مختلف نصب کرد.


خرید اینترنتی دیوارهای ماربل شیت

ورق ماربل شیت نسل جدیدی از دیوارپوش های پی وی سی می باشد که به سنگ مصنوعی معروف است و عمدتاً به صورت سنگ مرمر موجود است و به دلیل کاربرد فراوان در دکوراسیون داخلی امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

بررسی اولیه و شرح کلی دال های مرمر

ماربل شیت ورق پی وی سی ساخته شده از سنگ از 70 درصد پودر پیوتر و 30 درصد پودر سنگ است که باعث می شود ماربلشیت از استحکام و انعطاف پذیری بالاتری نسبت به سایر دیوارها برخوردار باشد.

 

ورق ماربل شیت نسل جدید دیوارهای پی وی سی

یکی از ویژگی های متمایز ماربل شیت نسبت به سایر دیوارپوش ها، اندازه بزرگ آن است. هر صفحه این دیوارپوش 2.80 در 1.22 است و به دیوارپوش معروف است. بافت منحصر به فرد و منحصر به فرد این صفحات از ایجاد درزهای اضافی بین دیوارپوش ها جلوگیری می کند و زیبایی و تاثیرگذاری خاصی به فضا می بخشد.


دال های مرمر طبیعی در ضخامت های 2.7 و 3.7 کیلومتر با انعطاف پذیری بالا و انتخاب مناسبی برای پوشش ستون های گرد و دیوارهای قوسی تولید می شوند.


ویژگی ها و مزایای سنگ ماربل شیت

تولید کننده ماربل شیت 100% ضد آب، مقاوم در برابر رطوبت است و با هر نوع تمیزکاری قابل شستشو است، بنابراین برای پوشش دیوار حمام و سرویس بهداشتی انتخاب خوبی است.


این دیوارپوش در برابر حرارت و دما تا 80 درجه سانتی گراد و در صورت آتش سوزی دیرهنگام در صورت آتش سوزی مقاوم است.

وزن سبک این صفحات (20-25 کیلوگرم) نسبت به سنگ طبیعی یکی از بهترین ویژگی ها برای انتخاب این دیوارپوش می باشد.

خواص ضد باکتریایی و مقاومت در برابر حشرات این صفحات آنها را به ماده ای مناسب برای پوشش دیوارهای مراکز پزشکی مانند بیمارستان ها و کلینیک ها تبدیل می کند.ماربلشیت در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد.


روکش و فویل موجود در این دیوارپوش بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر تغییر رنگ و شکل می باشد.

یکی از مهمترین عناصر مربلشیت مقرون به صرفه بودن آن در مقایسه با سنگ طبیعی است.


نصب سریع و آسان صفحات مرمری

یکی از سوالات متداول کاربران عزیز این است که Marbleshit روی چه زیرساختی و زمینی نصب می شود؟


به طور کلی این صفحات را می توان بر روی بسترهای مختلفی مانند: گچ، سیمان، سرامیک و ... اجرا کرد. این پوشش با 123 چسب، آکواریوم، ماستیک و پلی یورتان قابل نصب و اجرا بوده و برای نصب نیاز به مواد دیگری ندارد. پارچه های مرمر را می توان در خطوط عمودی و حتی خط کش نیز برش داد.

این سهولت در نصب این کاور باعث می شود حتی در صورت نیاز به نصاب بدون هیچ مشکلی نصب شود اما برای تزیین بیشتر باید در نصب آن کمک و راهنمایی گرفت.


انواع اشکال و رنگ های سنگ ماربل شیت

سنگ های ماربلشیت مصنوعی نیز در اشکال و رنگ های متنوعی مانند اشکال سنگی ساده و مدرن موجود هستند که گزینه های مختلفی را برای انتخاب بهترین و مناسب ترین شکل و رنگ برای دکور ارائه می دهند.


استفاده از صفحات مرمر و کاربردها

دال های مرمری به دیوارپوش معروف هستند، از این رو کاربرد اصلی آنها برای پوشش دیوار در مکان های مختلف مانند لابی در هتل ها، رستوران ها و ... می باشد. همچنین برای پوشش بین کابینت ها استفاده می شود و یکی از بهترین نکات برای پوشش دیوار آشپزخانه است. علاوه بر این، این دیوارپوش را می توان در مناطق و مناطق مرطوب مانند حمام و دوش، محوطه استخر و... استفاده شده. شایان ذکر است که ماربلشیت انتخابی مناسب و ایده آل برای خانه های عزیزان در مناطق مرطوب مانند شهرهای ساحلی شمال و جنوب کشور است.


سنگ مرمر، بهترین انتخاب برای پوشش دیوار

دال های ماربل شیت در مقایسه با سایر دیوارپوش ها با متریال ها و اشکال مختلف پرکاربردترین و بهترین انتخاب برای دیوارپوش ها هستند. این دیوارپوش یک متریال منحصر به فرد و شیک برای دکوراسیون داخلی است و جذابیت خاصی به فضای خانه شما می بخشد.

برچسب ها: ماربل شیت , دیوارپوش , دیوارپوش ماربل شیت ,

[ بازدید : 118 ]

[ يکشنبه 29 خرداد 1401 ] 14:07 ] [ mehdi ]

[ ]

دانلود بازی کامپیوتر تحصیل در گرجستان صادرات به گرجستان تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) دانلود فیلم هندی ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری ال تی پارت روغن زالو چیست Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]