زومیت | اخبار فناوری، آموزش، راهنمای خرید و بررسی

روکش دیوار ورق ماربل شیت

آیا مدل ورق سنگ ماربل شیت را می شناسید؟ آیا می دانید روکش ورق مرمری و سقف کاذب چیست؟


و کارشناسان ما از شرکت آذران پلاستیک با ارائه این مقاله قصد دارند شما را با یکی از جدیدترین مدل های پوشش دیوار و سقف کاذب آشنا کنند که ورق مرمریت یکی از پرکاربردترین متریال های امروزی می باشد. در دکوراسیون داخلی انواع محیط ها کاربرد دارد.


ورق ماربل شیت چیست؟


ورق مرمر به زبان لاتین سنگ مرمر است و ورق های مرمر در واقع ورق های پی وی سی با نقش و نگار سنگ است که به سنگ مصنوعی نیز معروف است. ورق مرمر یکی از پرمصرف ترین متریال ها در دکوراسیون داخلی است. ورق مرمر بیشتر با طرح های سنگی معروف است.


این ورق های پی وی سی دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند. دلیل محبوبیت این ماده بدون درز و یک تکه بودن آن است. بنابراین استفاده از ورق های مرمر برای دیوارها باعث زیباتر شدن آن نسبت به سایر مصالح دیوارپوش می شود. انواع مختلف آن در طرح های چوبی ساده با رنگ های متنوع تر و طرح های کاغذ دیواری تولید می شود. نوع جدید این برگ ها قابلیت عبور نور را دارد.


در مورد ورق های بیشتر و بهتر سنگ مرمر، لازم است بدانید که امروزه یکی از پرکاربردترین موادی است که به عنوان سنگ مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا در تهیه این پوشش از درصد خاصی از گرد و غبار سنگ استفاده شده است. از آنجایی که تشکیل یک سنگ طبیعی در طبیعت سال ها طول می کشد و استخراج آن آسیب زیادی به محیط زیست وارد می کند، سنگ های مصنوعی جایگزین بسیار مناسبی برای سنگ های طبیعی محسوب می شوند.



آشنایی با ورق مرمریت و انواع محصولات آن.


روکش دیوار ورق ماربل شیت چیست؟


لازم به ذکر است که برای تولید دیوارپوش ورق سنگ مرمر 03% پودر سنگ و 60% پی وی سی ترکیب شده است.این دیوارپوش دارای ضخامتی در حدود 4 میلی متر است و در ابعاد مختلف از جمله 2.80*1.22 تولید می شود. در این دیوارپوش ها از انواع پوشش ها استفاده می شود. به عنوان مثال طرح چوب، طرح ساده، طرح سنگ و طرح های دیگر در این دیوارپوش به افراد این امکان را می دهد که با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنند.


در ادامه معرفی دیوارپوش ورق مرمری، بد نیست بدانید که به دلیل شباهت زیاد به سنگ ماربل شیت به سنگ مصنوعی نیز معروف است. اگرچه این ماده روح و وجود سنگ مرمر طبیعی را ندارد، اما ممکن است زیبایی این سنگ گران قیمت را به خوبی نشان دهد. بنابراین مهمترین مزیت آن قیمت اقتصادی آن نسبت به سنگ طبیعی است.



ویژگی های روکش دیوار ورق ماربل شیت

این نوع متریال از نظر ویژگی های بصری واقعاً شبیه سنگ طبیعی است که در آن به تمام خطوط و طرح های سنگ احترام گذاشته می شود اما در رنگ های مختلفی مانند خاکستری، بژ، سفید، صورتی یا سبز نیز تولید می شوند. از دیگر ویژگی های دیوارپوش ورق مرمر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از نظر هزینه، مقرون به صرفه و ارزان است.

در برابر رطوبت و آب مقاوم است.

مقاومت خوبی در برابر حرارت و آتش (تا 80 درجه سانتیگراد) دارد.

در برابر مواد شوینده مقاوم است.

مقاوم در برابر خش و سایش است.

وزن سبکی دارد

نصب آن آسان و راحت است.

از نظر بهداشتی کاملا آنتی باکتریال است.



کاربردهای دیوارپوش ورق سنگ ماربل شیت

شما می توانید از انواع دیوارپوش در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری استفاده کنید. برای خانه ها، دیوارپوش ها عمدتاً در فضای بین کابینت آشپزخانه، ستون یا حتی قسمت هایی از دیوار در اتاق نشیمن و بالای تخت استفاده می شوند.امروزه دیوارپوش یکی از عوامل مهم در دکوراسیون داخلی می باشد. در ابتدا باید بگوییم که شما عزیزان می توانید دیوارپوش پی وی سی را در انواع مختلف با قیمتی ارزان و با طراحی، تولید، نصب و اجرای انواع دیوارپوش (PVC) از قبیل اداری، سنگی، خرید اینترنتی نمایید. , چوب, قابل شستشو, سه بعدی, پذیرایی تجربه با شرکت آذران.


روکش دیوار ورق ماربل شیت

سقف کاذب ورق ماربل شیت چیست؟

در معرفی سقف کاذب ورق مرمری، اگر بخواهیم مشخصات این نوع سقف کاذب را برشماریم، باید به این نکته اشاره کنیم که این ورق ها از 30 درصد پودر سنگ و 70 درصد پی وی سی تشکیل شده اند که باعث مقاومت بیشتر آنها نسبت به PVC می شود. محصولات ضخامت این نوع سقف کاذب 4 میلی متر می باشد. طول و عرض آن 280 در 122 سانتی متر است. این سقف کاذب که دارای طرح های متنوعی از جمله طرح مرمریت امپرادو و ... است قیمت بسیار پایینی دارد با این حال افراد با پرداخت کمترین هزینه می توانند دکوراسیون داخلی خود را با طرح سنگ طبیعی تزئین کنند.



مزایای سقف کاذب ورق مرمر

از مزایای سقف کاذب ورق مرمر می توان به یکی از موارد زیر اشاره کرد:


قیمت بسیار مناسب و ارزان

به دلیل طراحی زیبا که دارد برای هر نوع دکوراسیونی مناسب است

مقاوم در برابر حرارت، آتش، رطوبت و آب.

مقاوم در برابر ضربه به دلیل استحکام و استحکام

همچنین از حشرات و موریانه ها محافظت می شود زیرا ضد باکتری و ضد قارچ است.

مقاوم در برابر آتش تا 80 درجه سانتیگراد

نصب سریع و آسان

کاربردهای سقف کاذب ورق مرمر


انواع سقف های کاذب برای سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، مغازه ها و مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و اجرای سقف کاذب بسیار ساده و سریع است. در رابطه با قیمت سقف کاذب یا کاشی و قیمت سقف کاذب بسته به متر مربع اجرا و نوع سقف متفاوت خواهد بود.در ضمن مهمترین مکان هایی که این سقف پی وی سی در آن نصب و مورد استفاده قرار می گیرد، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی مانند کلینیک ها و مطب ها، ساختمان های لوکس، سقف ساختمان های اداری و ... می باشد. به طور کلی می توان گفت که این محصول از آنجایی که گزینه ای مقرون به صرفه و با هزینه کمتر و جلوه سنگی است، بیشتر در مکان هایی که نیاز به طرح سنگ است نصب می شود.


سقف کاذب در طرح تخته سنگ مرمر

خرید دیوارپوش و سقف کاذب ورق مرمر

شاید بسیاری از شما با مطالعه این مقاله به خرید دیوارپوش و سقف کاذب ورق مرمر علاقه داشته باشید و بسیاری از شما در مورد نحوه خرید این محصول یا هر نوع دیوارپوش و سقف کاذب در طرح های دیگر تردید داشته باشید.


شما عزیزان می توانید برای خرید دیوارپوش و سقف کاذب و همچنین کف کاذب به سایت شرکت آذران فضانما مراجعه کرده و محصول مورد نظر را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از این شرکت خریداری نمایید.


برند کوبوآ یکی از محصولات شرکت «آذران فضا نما» است که سقف کاذب و دیوارپوش پی وی سی را در قالب محصولات کوبوآ، کوبوآ پلاس و کاشی کوبوآ به بازار عرضه می کند.

برچسب ها: دیوارپوش , ماربل شیت ,

[ بازدید : 18 ]

[ دوشنبه 24 مرداد 1401 ] 16:09 ] [ mehdi ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]