زومیت | اخبار فناوری، آموزش، راهنمای خرید و بررسی

دستگاه لیزر خانگی

هنگامی که لیزر برای اولین بار به بازار معرفی شد. این دستگاه توانست افراد زیادی را به خود جذب کند ، لیزرهای یاقوتی یا یاقوتی و لیزرهای Nd: YAG از اولین لیزرها بودند.

این لیزرها توانستند تا حدودی نیازهای انسان را برآورده کنند ، اما با پیشرفت تکنولوژی ، این لیزرها کنار گذاشته شدند و لیزرهایی به نام لیزرهای دیود و الکساندرایت جایگزین شدند که طول موجهای خاصی از خود ساطع می کنند. با گذشت زمان ، نوع دیگری از لیزر به نام لیزرهای IPL وارد بازار شد.

لیزر ND-YAG
این لیزر برای افرادی که پوست تیره دارند بسیار مناسب است. لیزرهای ND-YAG به صورت نقطه ای کار می کنند. در نتیجه ، برای استفاده در مقیاس بزرگ مناسب نیست. البته امروزه این نوع لیزر زیاد رایج نیست.


لیزر الکساندرایت
دستگاه لیزر الکساندرایت ، که قبلاً توجه بسیاری از افرادی را که برای برداشتن موهای زائد به کلینیک مراجعه می کنند جلب کرده است ، طول موج 755 نانومتر را منتشر می کند. این طول موج کمتر از طول موج تولید شده توسط لیزرهای دیودی است. لازم به ذکر است که این نوع لیزر برای افرادی که پوست تیره دارند مناسب نیست.

از نظر علمی ثابت شده است که طول موج های کوتاهتر برای افرادی که پوست روشن دارند م moreثرتر است ، بنابراین افرادی که دارای پوست روشن 1 تا 4 هستند کاندیدای خوبی برای این نوع لیزر هستند.

بیشتر بخوانید
بهترین ژل و ضدعفونی کننده دست
یکی از مزایای لیزرهای الکساندرایت این است که در سطح بالاتری می درخشد ، بنابراین بهبود سریعتر بهبود می یابد. اما به طور کلی این نوع لیزر برای افرادی که پوست روشن دارند مناسب است. لیزر الکساندرایت بیشتر در کلینیک های رفع موهای زائد استفاده می شود.

لیزر دیود
دستگاه های لیزر دیود بعد از لیزر الکساندرایت وارد بازار شدند. این لیزر به خوبی جایگزین الکساندرایت شده است ، اگرچه برخی هنوز طرفدار لیزر الکساندرایت هستند.

لیزر دیود طول موج 800 تا 810 را منتشر می کند. این طول موج به اشعه لیزر اجازه می دهد تا به عمق نفوذ کند ، بنابراین از آسیب به رنگدانه های پوست جلوگیری کرده و متعاقبا از لکه های پوستی جلوگیری می کند.

لیزرهای دیود بیشتر برای افرادی با پوست متوسط ​​تا تیره مناسب است. این لیزر در مناطقی که موهای تیره تری دارند موثرتر است.

دستگاه لیزر IPL
این نوع دستگاه لیزر مو یکی از کم خطرترین انواع لیزر است که می توانید با هر نوع پوستی از آن استفاده کنید. البته انواع مختلفی از این نوع لیزر وجود دارد که برای مصارف مختلف مانند از بین بردن عیوب پوست و موارد مشابه استفاده می شود. این لیزر برای رفع موهای زائد بسیار مناسب است.

نحوه انجام لیزر خانگی
دستگاه لیزر خانگی با تابش لیزر به پوست ، فولیکول های پوست را ضعیف کرده و در نهایت از رشد آنها جلوگیری می کند. از بین بردن موهای زائد از نظر فنی دائمی است ، اما مشکل این است که هر مو در یک مرحله متفاوت از چرخه رشد می کند ، بنابراین شما باید چندین بار درمان را انجام دهید و با یک درمان نمی توانید آنها را به طور کامل از Destroy حذف کنید.

هورمون هایی مانند آنهایی که در دوران بارداری و پس از آن به طرز چشمگیری افزایش می یابند ، می توانند باعث ایجاد موهای جدید در مناطق تحت درمان قبلی شوند. رفع موهای زائد همیشه دائمی نیست.

برچسب ها: دستگاه لیزر خانگی , لیزر خانگی ,

[ بازدید : 19 ]

[ شنبه 20 شهريور 1400 ] 15:34 ] [ mehdi ]

[ ]

دانلود بازی کامپیوتر تحصیل در گرجستان صادرات به گرجستان تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) دانلود فیلم هندی ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری ال تی پارت روغن زالو چیست Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]