زومیت | اخبار فناوری، آموزش، راهنمای خرید و بررسی

آموزش لیفت با نخ

نخ کاگ چیست؟
این نخ از جنس و کیفیت مشابه نخ های قبلی برخوردار است اما دارای خارهایی است که در پوست فرو می روند و چسبندگی بهتری دارند و در این مدت می توانند باعث بالا آمدن و بلند شدن پوست شوند. نخ کاگ گرانتر از نخ های دیگر است و انتخاب توسط بیمار انجام می شود.

مارک های محصول:
نخ های رشته ای طلایی (پوست طلایی و نخ طلا): استفاده از نخ های طلای 24 عیار برای جوانسازی پوست به جوانسازی رشته طلایی نیز معروف است. مارک های نخ طلای مورد استفاده در انگلستان شامل چرم طلا و نخ طلا است.


نخ شبح:
لیفت با نخ با نخ نرم Silhouette با  به عنوان لیفت صورت غیر جراحی ، بخیه یا عروسک شناخته می شود که بر اساس تعلیق بخیه با قیف هایی است که هم در جراحی ترمیمی و هم در جراحی زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.

نخ تک یک نوع رشته PDO است. این نخ ها نرم و بدون خار ساخته شده اند که باعث می شود تهاجمی آنها کمتر شود. چندین بار ، یک نخ به صورت مشبک به پوست وارد می شود تا حداکثر اثرات سفت کننده را به دست آورد. نخ ها وقتی روی پوست قرار می گیرند ، پیوندهای کلاژن را فعال می کنند تا استحکام تدریجی پوست و اثرات جوانسازی پوست ایجاد شود. اگرچه نخ های تکی پوست را سفت می کنند ، لیفت قابل توجهی ایجاد نمی کنند. از این روش های سفت کننده پوست می توان برای جوانسازی کلاژن و درمان افتادگی پوست گردن ، خطوط پیشانی و چین و چروک صورت استفاده کرد. این نخ ها همچنین می توانند حجم را به گونه ها اضافه کنند و به طور متوسط ​​10 تا 30 نخ مونو برای هر محل درمان خاص استفاده می شود. اگر به دنبال یک درمان غیرجراحی برای چین و چروک هستید که دارای فواید سفت شدن و بلند شدن با هم است ، می توانید از ترکیبی از نخ های تک و نخ های کاگ استفاده کنید.

موضوعات کاگ:
نخ دندان مانند نخ مونو است ، با این تفاوت که دارای خارهایی است که به پوست متصل می شوند. این خارها یک پشتیبانی پیشرفته برای ساختار پوست برای افزایش بافت افتادگی ایجاد می کنند. این رشته ها به طور موثر تشکیل کلاژن در اطراف رشته ها و ستون فقرات آنها را بهبود می بخشد. نخ های کاگ را می توان به تنهایی یا در ترکیب با نخهای تک تایی برای تعلیق مکانیکی بافتهای پوست به گونه ای استفاده کرد که منجر به احساس و ظاهر صاف و صاف شود. این نوع نخ ها معمولاً با لیفت پوست آویزان روی خط فک برای ایجاد صورت لاغرتر استفاده می شود. نخ کاگ علاوه بر ایجاد لیفت برای چانه ، می تواند نخ ابرو و لیفت نخ بینی را نیز فراهم کند.

برچسب ها: لیفت با نخ , آموزش لیفت با نخ ,

[ بازدید : 60 ]

[ شنبه 20 شهريور 1400 ] 14:35 ] [ mehdi ]

[ ]

دانلود بازی کامپیوتر تحصیل در گرجستان صادرات به گرجستان تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) دانلود فیلم هندی ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری ال تی پارت روغن زالو چیست Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]