زومیت | اخبار فناوری، آموزش، راهنمای خرید و بررسی

آموزش تزریق ژل و فیلر

تزریق خطی: 
در این روش تمام طول سوزن در امتداد ضایعه پوستی وارد پوست می شود. سپس ، هنگامی که سوزن به آرامی بیرون کشیده می شود ، ژل پرکننده به تدریج تزریق می شود به طوری که مواد تزریق در طول چروک یا ضایعه پوستی قرار می گیرد.
تزریق سریال: 
در این روش چندین تزریق به صورت سری در طول ناحیه درمان انجام می شود. در نهایت ، مواد تزریق شده در این نقاط به هم می پیوندند و یک خط پیوسته در طول طول چین و چروک یا ضایعه پوستی ایجاد می کنند.
روش پروانه ای: ابتدا قسمتی از ژل پرکننده به صورت خطی در جهت خاصی تزریق می شود و سپس جهت سوزن تغییر کرده و ژل پرکننده در یک خط جدید تزریق می شود.

سایه زنی متقاطع:
در این روش ابتدا ژل پرکننده به صورت خطی در اطراف ضایعه پوستی تزریق می شود و سپس سوزن از پوست خارج شده و مجدداً در فاصله 5 تا 100 میلی متری محل تزریق به داخل پوست وارد می شود. تزریق را تکرار کنید. در مرحله بعد ، تزریق به همان شیوه در نقاطی با زاویه مناسب خطوط تزریق اولیه تکرار می شود.
به طور کلی ، زمان شروع نتایج تزریق ژل پرکننده بستگی به مارک و نوع خاص ژل و همچنین ناحیه محل درمان دارد ، اما معمولاً نتایج بلافاصله پس از اتمام تزریق تعیین می شود.

آموزش تزریق فیلر معمولاً بین 4 تا 8 ماه طول می کشد. در برخی نواحی مانند لب ها ، ممکن است بعد از 4 ماه جلسات بازسازی برنامه ریزی شود. در برخی از قسمت های دیگر صورت ، ممکن است بعد از 8 ماه به یک جلسه جوانسازی احتیاج داشته باشید تا اثرات درمان حفظ شود. معمولاً در جلسه بازسازی به ژل کمتری نسبت به جلسه اولیه نیاز است.

برچسب ها: آموزش تزریق ژل , تزریق ژل ,

[ بازدید : 55 ]

[ شنبه 20 شهريور 1400 ] 12:58 ] [ mehdi ]

[ ]

دانلود بازی کامپیوتر تحصیل در گرجستان صادرات به گرجستان تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) دانلود فیلم هندی ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری ال تی پارت روغن زالو چیست Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]