زومیت | اخبار فناوری، آموزش، راهنمای خرید و بررسی

آموزش لیزر موهای زائد

آموزش لیزر موهای زائد - قسمت اول

انواع لیزر موهای زائد

لیزر الکساندرایت: الکساندرایت از تابش الکترومغناطیسی 755 نانومتر بهره می برد و برای لیزرهای روشن پوست م effectiveثر است. استفاده از این نوع لیزر برای موهای زائد در زمینه اصلاح ، درد کمی دارد.

لیزر دیود: پرتو این لیزر دارای طول موج 800 تا 810 نانومتر است. این لیزر برای لیزر کردن طیف وسیعی از پوست ها از تیره تا روشن استفاده می شود. استفاده از لیزر الکساندرایت به دلیل نفوذ عمیق تر و تولید گرما دردناک تر است.

لیزر NDY: این لیزر از طول موج 10664 نانومتر بهره می برد. عمق نفوذ بالایی دارد و برای پوست های تیره بی خطر و م effectiveثر است. هنگام استفاده از این لیزر درد و سوزش در محل ایجاد می شود.

سیستم های نوری یا غیر لیزری مانند IPL / IPL: این سیستم ها به طور غیر اختصاصی برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شوند. این سیستم ها ارزان و مقرون به صرفه هستند اما قدرت کمی دارند و با هزینه های بالایی همراه هستند. IPL با لیزر SHR معمولی از نوع IPL است.

برچسب ها: لیزر موهای زائد , آموزش لیزر موهای زائد ,

[ بازدید : 18 ]

[ شنبه 20 شهريور 1400 ] 12:41 ] [ mehdi ]

[ ]

دانلود بازی کامپیوتر تحصیل در گرجستان صادرات به گرجستان تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) دانلود فیلم هندی ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری ال تی پارت روغن زالو چیست Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]