زومیت | اخبار فناوری، آموزش، راهنمای خرید و بررسی

آموزش هایفوتراپی

قبل از انجام هایفو آماده شوید
قبل از انجام هایفو نیازی به آمادگی یا آزمایش خاصی نیست. اما اگر داروهای خاصی مصرف می کنید ، حتماً به پزشک خود بگویید که در صورت لزوم مصرف آنها را برای چند روز متوقف کند. در روز هایفو نباید هیچ گونه لوازم آرایشی و مراقبتی روی پوست شما وجود داشته باشد و احتمالاً قبل از هایفو ، پزشک از شما می خواهد صورت خود را با آب و پاک کننده مناسب کاملاً بشویید و خشک کنید.

فرآیند هایفو
در مرحله بعد با یک سربند یکبار مصرف موها را جمع می کنند تا تارهای موی شما در کار تداخل ایجاد نکند. سپس یک ژل خنک کننده که باعث ایجاد بی حسی روی پوست می شود ، به طور کامل روی نواحی مورد نظر اعمال می شود. برای شروع ، معمولاً از کارتریج 4.5 میلیمتری برای عمیق تر شدن پوست استفاده می شود. این باعث تحریک بهتر پوست می شود. سپس از عکس های کم عمق تری استفاده می کنند. البته انتخاب کارتریج مناسب بستگی به تاثیرات پیری بر روی پوست و آستانه درد متقاضی دارد. هنگامی که در هایفو هستید ، پوست به احتمال زیاد در عمق متوسط ​​و زیاد قرمز و متورم می شود ، که خیلی طولانی نیست و ظرف چند ساعت پس از هایفو و در موارد شدید ظرف چند روز ناپدید می شود. در صورت بروز کبودی یا تورم که بعد از چند روز برطرف نمی شود ، ممکن است فردی که این کار را انجام می دهد مهارت کافی نداشته باشد و به پوست شما آسیب رسانده باشد ، بنابراین باید فوراً به متخصص پوست مراجعه کنید.

مراقبت بعد از هایفو
هایفو پوست شما را از زیر تحریک می کند و به مراقبت خاصی احتیاج ندارد. با این حال ، به دلیل تحریک پوست ، باید از ایستادن در معرض نور مستقیم بدون محافظت فیزیکی مانند کلاه و عینک خودداری کنید. همچنین ، حتماً از ضدآفتاب های با کیفیت با SPF حداقل 30 استفاده کنید تا پوست شما لکه دار نشود. از سوی دیگر ، تمام دستورالعمل های پزشک ، از جمله زمان استفاده از محصولات مراقبت و زیبایی را دنبال کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

چه مدت بعد از هایفو نتایج روشن می شود؟
هایفو مانند تزریق بوتاکس یا پرکننده ها نیست که در آن به محض انجام بزرگترین تغییر را در صورت خود مشاهده کنید. در واقع این روش به تدریج پوست و چین و چروک را با زیرین پوست بهبود می بخشد. بنابراین ، بلافاصله پس از انجام هایفو ، فقط 10 تا 20 درصد از نتایج را مشاهده خواهید کرد و حداکثر نتیجه پس از دو ماه مشخص می شود.


چه مدت آموزش هایفوتراپی طول میکشد

 
اخرین حرف

هایفو یک روش کارآمد و نسبتاً بادوام است که هزینه آن بسیار کمتر از روش هایی مانند جراحی است. علاوه بر این ، یک روش غیر تهاجمی بدون درد و خونریزی است و می توانید به راحتی آن را امتحان کنید.

برچسب ها: آموزش هایفوتراپی , آموزش هایفو ,

[ بازدید : 25 ]

[ پنجشنبه 18 شهريور 1400 ] 13:56 ] [ mehdi ]

[ ]

دانلود بازی کامپیوتر تحصیل در گرجستان صادرات به گرجستان تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) دانلود فیلم هندی ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری ال تی پارت روغن زالو چیست Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]