زومیت | اخبار فناوری، آموزش، راهنمای خرید و بررسی

آخرین تغییرات در تعریف افراد وابسته در گذرنامه دومینیکا

گذرنامه دومینیکا

دومینیکا ، آخرین جزیره در کارائیب ، اصلاحات اخیر خود را برای ارتقاء دومین برنامه گذرنامه شهروندی خود اعلام کرده است. نخست وزیر دومینیکا ، روزولت اسکرات ، بیانیه ای صادر کرده است که شامل آخرین به روز رسانی ها و اصلاحات برنامه گذرنامه دومینیکا است. یکی از جالب ترین اصلاحات این است که خواهر و برادر متقاضی اصلی و همسر متقاضی در صورت مجرد بودن ، واجد شرایط دریافت گذرنامه خواهند بود.

آخرین تغییرات برنامه پاسپورت دومینیکا :

خواهر و برادر متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی می توانند گذرنامه دریافت کنند مشروط بر اینکه بالای 18 سال سن داشته باشند ، مجرد و بدون فرزند باشند.


فرزندان بزرگسال متقاضی اصلی دیگر نیازی به ارائه گواهی اشتغال ندارند ، آنها فقط باید ثابت کنند که هنوز از نظر مالی توسط والدین خود حمایت می شوند. این تغییرات برای کودکانی مناسب است که در اواخر بیست سالگی هستند و تحصیلات خود را به پایان رسانده اند ، اما هنوز توسط والدین خود حمایت مالی می شوند.


والدین و پدربزرگ و مادربزرگهای متقاضی اصلی یا همسر وی نیازی به اثبات زندگی مشترک با متقاضی اصلی ندارند ، بلکه باید نشان دهند که آنها از نظر مالی از طرف متقاضی اصلی حمایت می شوند.


هر کودکی که پس از صدور گذرنامه متولد می شود واجد شرایط شهروندی است. هرکسی که پس از صدور گذرنامه ازدواج کرده باشد نیز می تواند برای گذرنامه و تابعیت همسر خود درخواست دهد.

برچسب ها: پاسپورت دومینیکا , دومینیکا ,

[ بازدید : 10 ]

[ چهارشنبه 24 شهريور 1400 ] 20:49 ] [ mehdi ]

[ ]

دانلود بازی کامپیوتر تحصیل در گرجستان صادرات به گرجستان تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) دانلود فیلم هندی ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری ال تی پارت روغن زالو چیست Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]